Economic

Cum trebuie sa te comporti pentru a intelege cat mai multe dintr-un curs SEO?

Majoritatea articolelor pe care le-ai citit pana in prezent despre un curs SEO (Search Engine Optimization) se concentreaza fie pe cunostintele pe care le vei dobandi, fie efectiv pe noutatile din domeniu in 2019. Insa niciunul dintre acestea nu iti spune cum ar trebui sa te comporti tu in timpul unui astfel de curs, pentru a retine cat mai multe lucruri si a-ti maximiza sansele de a avea succes in acest domeniu. Fie ca esti un antreprenor aflat la inceput de drum, un student la marketing sau pur si simplu iti doresti o cariera in marketing online, atitudinea ta in cadrul unui curs SEO trebuie sa fie la fel: pe scurt, proactiva. Insa haide sa vedem ce inseamna acest lucru, in continuare.

In primul rand, trebuie sa stii ce curs SEO sa alegi. Aceasta optiune va fi esentiala pentru viitorul tau, indiferent ca doresti sa cresti pozitiile site-ului tau in Google sau sa avansezi pe scara ierarhica a companiei de marketing in cadrul careia activezi. Din acest motiv, trebuie sa alegi un curs SEO complet, care sa se intinda pe parcursul mai multor sedinte si in cadrul caruia sa fie prezentate informatii la zi, actualizate in functie de ultimele schimbari de algoritmi.

Un astfel de curs SEO este Jedi SEO School, o adevarata scoala fondata de Ovidiu Joita, CEO al companiei de marketing online iAgency, cu o experienta de peste 15 ani in acest domeniu. Aparuta din necesitatea de a forma profesionisti pe o piata care duce grav lipsa de acest lucru in prezent, Jedi SEO School se desfasoara pe parcursul a doua luni, in trei sedinte saptamanale a cate doua ore (de luni pana miercuri, de la orele 18 la 20). Orele au loc la sediul iAgency din apropiere de Piata Unirii din Bucuresti.

In al doilea rand, daca te-ai inscris la un curs SEO, trebuie sa respecti intru totul termenii si conditiile si sa platesti taxa de participare in timp util. Acest lucru dovedeste seriozitate din partea ta, dar si faptul ca iti doresti cu adevarat sa participi si sa fii initiat in tainele marketing-ului online. Exista multe persoane care se inscriu „de curiozitate” la un astfel de curs SEO, insa nu ajung niciodata sa participe, intrucat nu isi indeplinesc indatoririle financiare. Aceasta atitudine denota neseriozitate si lipsa de hotarare cu privire la viitorul profesional.

Odata ajuns la primul curs SEO, trebuie sa te detasezi cu totul de ideea de scoala sau facultate, intrucat acolo majoritatea orelor nu erau interactive si nu te indemnau sa colaborezi foarte mult. In schimb, avand in vedere nu numai ca esti interesat de domeniul marketing-ului online, ci si faptul ca este viitorul tau in joc, la un astfel de curs SEO trebuie sa fii cat mai atent si sa pui cat mai multe intrebari pertinente.

De fiecare data cand ai o nelamurire, nu ezita sa il intrebi pe Ovidiu Joita cum stau lucrurile cu adevarat, pentru ca o notiune priceputa gresit poate avea repercusiuni grave asupra intelegerii domeniului ca un tot unitar. In concluzie, noteaza-ti absolut tot ce consideri necesar si nu pleca niciodata de la un astfel de curs SEO cu vreo neclaritate, pentru ca ea nu va face decat sa se perpetueze.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker