Piața este din ce în ce mai saturată de produse și servicii, iar alegerea pe care trebuie să o facă un cumpărător pare tot mai dificilă. Din lipsă de timp și din cauza acestei abundențe de produse disponibile, mulți buzoieni au început să ia decizii de cumpărare în urma documentării online. Practic, vizitele în zeci de magazine fizice au fost acum înlocuite cu consultarea a 2-3 magazine online, care oferă o gamă mult mai largă de produse și prețuri mai mici.

Noile tehnologii fac mult mai simple achizițiile online, dar și informarea în vederea unei achiziții, pentru că telefoanele mobile au devenit mai accesibile, iar conexiunea la internet nu mai este o problemă nici în mediul rural. Potrivit unui studiu realizat de GPec, anul trecut românii au făcut cumpărături online în valoare totală de 3,5 miliarde de euro, iar cele mai multe comenzi au fost date prin intermediul unui smartphone (aproximativ 80%).

Interesul din ce în ce mai evident pentru informarea online despre diferite produse de care cumpătrtorul are nevoie este ușor de înțeles. Clienții pot compara mult mai ușor prețuri și caracteristici ale unor produse pe care vor să le cumpere, astfel încât să fie bine informați înainte de-a face o alegere. În plus, ei pot să comunice și cu un consultant de vânzări, dacă simt nevoia, tot online sau la telefon.

„Marea parte a clienților noștri se informează online, primind imediat toate informațiile necesare de la consultanții noștri, astfel încât nu mai simt nevoia să vină să vadă personal produsele. Un alt motiv pentru care românii ajung să prefere informarea și cumpărarea online este că pe o platformă de acest fel pot găsi o gamă mult mai variată de produse. Noi, spre exemplu, oferim produse de la peste 100 de branduri de top pentru baie, bucătărie, dormitor și living, precum: Ideal Standard, Hansgrohe, Steinberg, Duravit, Missoni Home, Tommy Hilfiger Home, Maison Berger, Villeroy & Boch, Zwiesel. În acest fel, intrând pe un singur magazin online, clientul poate găsi toate produsele necesare ca să-și amenajeze așa cum dorește întreaga locuință”, a declarat reprezentantul SensoDays.ro

Deși au început să caute online tot mai multe produse, servicii și informații și dau comenzi tot prin intermediul internetului, buzoienii rămân conservatori în privința modului de plată. Cei mai mulți aleg să plătească produsele ramburs, la livrare, după ce primesc și verifică personal coletul. De altfel, acest fenomen este valabil la nivel național, pentru că doar 5% din românii care cumpăra online aleg să achite comanda pe loc, cu cardul.

 

 

 

 

 

DISTRIBUIȚI
loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Scrieți comentariul dvs.
Introduceți numele dvs.