Economic

Cum a reușit cea mai mare companie de whisky să fie trend-setter

Știi, lucrurile nu au fost mereu alb și negru.

Pentru că datează de peste 100 de ani pe piață și în mintea noastră, asta nu înseamnă că mereu a fost acel whisky cu eticheta alb cu negru, cel pe care îl știm cu toții – Jack Daniel’s.

Tot în Tennessee este produs și tot același gust plăcut îl are, dar…

… eticheta lui era verde si…

… precum un om nu se poate schimba într-o zi, nici un whisky nu și-ar schimba eticheta într-o singură zi, dar schimbarea poate fi programată, iar pașii până la ea, executați.

Cum se explică că doar la 3 ore distanță de câștigarea medaliei de aur, Jack Daniel’s a schimbat eticheta în alb și negru. Și culmea, la câteva săptămâni distanță au lansat Jack Daniel’s Legacy, un whisky cu aceeași etichetă verde, oldschool – cei care se simt atrași de partea lor de tradiție și au nevoie de gustul începutului unui imperiu, se îndreaptă către acest sortiment.

Sortiment cu senzație de început, dar sentiment de infinit – ca dovadă, un artist este mult mai apreciat când nu mai este printre noi. Nu multă lume se bucură de experiența momentului, ci de friciile viitorului. În felul acesta, succesul se transformă într-o luptă împotriva timpului.

Timpuri vechi, pentru obiceiuri noi.

Succesul este doar încununat în timp, dar el poate exista dintotdeauna în noi.

Jack Daniel’s 1905 Legacy – Whisky-ul care a încoronat succesul înainte de a exista.

În urma acestei mișcări, a avut loc o conferință de presă cu directorul companiei, iar el a afirmat public că s-au mișcat destul de greu. Ironia sorții face că aceștia și-au programat succesul cu mult înainte ca el să existe în realitate.

Totul pornește de la un simplu gând – vreau să fac ceva, vreau să shimb ceva.

Acest whisky este doar semnătura oamenilor care vor să schimbe ceva, care vor să facă ceva. Acest whisky este expresia unui gând al mai multor oameni care au avut același scop.

Acest whisky  a unit gândul fiecărui iubitor de Jack Daniel’s.

Succesul nu vine, nu apare, nu dispare. Se creează!

Succesul se conturează în timp, în mult timp, dar el poate fi creat într-o singură secundă: un singur gând poate modifica la 360 de grade traiectoria unui brand sau a vieții unui om. Când vine vorba despre succes, partea bună e că nu trebuie nici să inventezi roata, nici să fii un geniu. Trebuie doar să fii consistent în acțiuni și în gânduri.

Momentul în care gândurile și acțiunile nu sunt sincronizate, atunci totul începe să se destrame.

Știți, e curios că în momentul în care totul se destramă, toată lumea pleacă. În momentul în care succesul a dispărut, au rămas doar 2 oameni lângă tine și ceilalți… care te întreabă cum ai ajuns la succes.

Acum gândindu-mă la asta, îmi vine în minte o poveste despre un bun prieten care a folosit obiceiurile oamenilor de succes, printre care și a face parte dintr-o tradiție veche, de a bea Jack Daniel’s Legacy 1905.

Dacă și tu vrei să ajungi la succes și să te folosești de unul dintre cei 3 pași spre succes, intră pe AlcoolDiscount și ia-ți propria sticlă de succes.

Reprezintă începutul succesului și gustul infinitului.

 

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker