Monden

Cum a ratat buzoianca Janina Nectara lansarea propriei linii de bijuterii alături de agentul lui Marc Jacobs, designerul Louis Vuitton

Este cel mai cunoscut blogger român în străinătate, primul jurnalist român care a scris în revista Vogue și a studiat fashion business în Paris, unde i-a cunoscut pe Karl Lagerfeld (Chanel), Yohji Yamamoto, Alexander McQueen și lista designerilor celebri poate continua. Buzoianca Janina Nectara a dezvăluit recent, într-un interviu acordat DC News, cum a ratat șansa de a lansa la scară internațională propria linie de bijuterii, în colaborare cu agentul lui Marc Jacobs, designerul care a dus Louis Vuitton pe culmile succesului.

Janina își aduce aminte acum răzând cât a fost de naivă și de neîncrezătoare în propriile puteri, amânând momentul lansării unei linii de bijuterii la scară largă.

„În naivitatea vârstei, mi-a fost frică de investiția ce ar fi urmat”    

„În timp ce eram la un eveniment la Parism organizat de Marc Jacobs, agentul său, care îi reprezenta propria linie de bijuterii, a venit la mine, propunându-mi, când a aflat că îmi creez singură bijuteriile, să mi le ­repre­zinte. Spre deosebire de celelalte colecții pe care le avea în portofoliu – toate minimaliste cu precădere -, bijuteriile mele erau supradimensionate, glam, impozante. Mai precis, contra trendului. Însă intuiția mea îmi spunea că moda – desigur, dată de preferințele oamenilor – se va schimba în curând. Nu am luat 10 la materia pentru tema căreia lucrasem acele bijuterii. Profesorii, artiști plastici au de­cretat că e <too much>. Însă imediat după ce m-am prezentat cu ele  la Săp­tămâna Modei de la Paris, apare Vogue America La­­tină, care lansase un articol despre, culmea, noul trend în materie de bijuterii! Iar articolul era ilustrat cu poza mea de la evenimentul Marc Jacobs, purtând bijuteriile realizate pentru tema de la facultate, care erau date drept exemplu de <the next big thing>. Apoi au apărut în Vogue Japonia, Vogue Rusia și în alte publicații sonore. Colegele îmi spuneau în glumă că trebuia să fac contestație. Lăsând gluma la o parte, am fost extrem de încântată de propunerea agentului, însă în naivitatea vârstei, mi-a fost frică de investiția ce ar fi urmat. Astăzi, tocmai pentru că am devenit mai înțeleaptă, nu aș mai alege să fiu la fel de precaută”, a povestit Janina.

Marc Jacobs (56 de ani) este unul dintre cei mai discutați și influenți designeri din lume, la momentul actual. În 2013, după 16 ani petrecuți la Louis Vuitton, Marc Jacobs s-a despărțit de celebra casă de modă ale cărei produse le-a transformat într-unele dintre cele mai râvnite piese din istoria modei. Și asta doar dacă ne gândim la modelele de genți care atrag atenția fashionistelor sezon după sezon.

Figura proeminentă pe scena celebrităților ­new yor­keze și el însuși o celebritate, în prezent Marc Jacobs își petrece majoritatea timpului în Paris, fiind unul dintre puținii designeri a căror viziune asupra modei a reușit să stabilească trenduri și să prevadă cu precizie ceea ce își doresc femeile, în fiecare sezon.

Buzoianca Janina Nectara este și inițiatoarea campaniei “Femei Pe Bancnote”, un demers de mândrie națională pentru ea, care a avut drept scop ilustrarea unei bancnote ro­mânești cu una dintre personalitățile feminine marcante ale istoriei naționale.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker