Actualitate

Compania de Apă, apel către buzoieni pentru reducerea problemelor la rețeaua de canalizare

,,Încercăm să prevenim situațiile neplăcute în care apa uzată care stagnează în rețeaua de canalizare, sub influența temperaturilor ridicate, generează disconfort prin mirosul degajat”, arată responsabilii Companie de Apă într-un comunicat de presă. În acest scop, compania a luat o serie de măsuri, printre care creșterea frecvenței de curățare a căminelor și rețelelor de canalizare, întocmirea “listei negre” a punctelor din oraș unde riscul de apariție a ­pro­blemelor la rețeaua de canalizare este mărit și intervenția cu frecvență sporită în aceste puncte, dar și alte măsuri. Ca urmare, numărul sesizărilor pe probleme de canalizare a scăzut, dar nu pe cât și-ar fi dorit responsabilii operatorului județean de apă și canalizare, mai precizează sursa citată.

“De aceea, venim către dumneavoastră, utilizatorii rețelei de canalizare, cu solicitarea de sprijin pe două direcții:

  • în primul rând, facem un apel la toți buzoienii să semnaleze orice problemă apărută în legătură cu sistemul de canalizare, scriindu-ne pe pagina noastră de Facebook și la adresa de e-mail [email protected] sau sunând la Dispeceratul Companiei (0238.715.438).
  • în al doilea rând, vă rugăm să aveți în vedere acele acțiuni mici pe care le puteți face, dar care influențează în mare măsură buna funcționare a rețelei de canalizare, și anume utilizarea rețelei de canalizare doar pentru apele uzate, nu și pentru deșeuri care ar trebui aruncate la coșul de gunoi.

Fără ajutorul dumnea­voastră în acest sens, este foarte dificil să vă oferim un serviciu de canalizare așa cum ni-l dorim cu toții! În speranța că veți înțelege corect solicitarea noastră, vă mulțumim anticipat!”, se mai arată în comunicatul de presă al Companiei de Apă.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker