… proverbul spune că o sumă de înțelepți se chinuie să o scoată din lac. Dar când personajele sunt politicieni de anvergură rurală ori județeană? Atunci ne trezim în Absurdistanul podului de pontoane de trafic greu de pe urma căruia niscaiva autorități buzoiene sperau să câștige capital electoral. Bineînțeles, pe spatele amărâțior care vor fi nevoiți a tranzita podul de la Mărăcineni.

Mai precis: Titel de Mărăcineni a propus, prefectul și președintele Consiliului Județean au achiesat la idee, au făcut vâlvă, au convocat res­ponsabili ai companiei de drumuri naționale, au strigat, doar-doar va auzi și ministrul Transporturilor și va da o fugă până la Buzău – că ar fi dat bine în fața camerelor -, până când ideea părea să prindă contur. Ca și statuile pentru cei trei, care ar fi apărut drept salvatori ai poporului ce trece Buzăul pe la Mărăcineni.

Dintr-o dată, totul s-a năruit, mai ceva precum podul în vara lui 2005, izbindu-se de un amănunt pe care nu prea l-a luat nimeni în seamă, respectiv costul unei asemenea distracții. Care, zice-se, s-ar cam ridica la prețul reabilitării podului rutier. Cu alte cuvinte: Armata dă podul de pontoane, dar doar în două cazuri. Unul ar fi o situație de urgență, cu podul oferit gratis, dar pe care oficialitățile locale nu prea au cum s-o justifice, atât timp cât, în anul 2005, când toate legăturile peste râul Buzău dintre București și Moldova erau întrerupte, nu s-a putut obține decât un pod de pontoane pentru trafic ușor. Al doilea caz ar fi ca prestația să fie plătită, dar aici oficialitățile locale nu au nicio putere și nici bani.

Și uite așa, Titel a aruncat piatra în râu, iar distinșii reprezentanți ai județului se chinuie acum să o scoată. Mai precis să-și scoată obrazul șifonat.

DISTRIBUIȚI

2 COMENTARII

  1. lumea ar trebui sa vada situatiile asemanatoare din celelalte comune(SAPOCA,VERNESTI,SAGEATA ETC.)unde conduce caracatita P>C>R P.S.D cu slugile incompetente ale acestui partid de analfabeti in mare parte,se intampla aceleasi fenomene ciudate din partea unor semianalfabeti care fac jocurile celor care inventeaza tot felul de legi si ordonante de urgenta sa-i scoata cu fata curata pe toti penali si incompatibili acestui partid terminator.DESTEPTATI-VA ROMANI>

  2. Acest „om de afaceri” care se crede si edil, bun la toate, încearcă sa arate cat este el de eficace, generos, dedicat intereselor comunităților. Pana una alta este un afacerist de moment si, personal, cred ca ar trebui sa lase lumea in pace si sa-si vadă de brutărie, benzinarii, magazine etc. După ce a pierdut alegerile locale s-a lipit ca marca de scrisoare si acum si-a inventat funcția de City manager al unei comune care dorește sa facă jocurile in tot județul. Cine-l tine in brațe? iată ca in continuare traseiștii sunt la moda!
    Soluțiile pompieristice sunt principalele cai de a ajunge foarte repede la banul public. Cel puțin așa se întrevede măsura propusa, auzi tu specialist in poduri, „drum pe tuburi”, soluție de cârpaci, care ar trebui sa fie înregistrată la OSIM. De fapt, noi romanii avem si un cântec, pe buzele copiilor încă din primele clase primare: „podul de piatra s-a dărâmat, vom face altul pe vale in jos, ….”.
    Daca era un manager serios, dedicat intereselor comunităților locale, dl Constantin ar fi susținut reabilitarea DJ 203 K, ar fi creat o infrastructura funcțională a rețelelor de apa, canalizare, coerente; ar fi făcut o rețea de gaze; ar fi putut sa creeze o societate de transport persoane ale comunei; nu s-ar opune prelungirii traseului 2, s a m d. Iată câteva exemple care arata cat de eficace este el.
    Potențialul blocaj de pe podul istoric ii va crea costuri suplimentare, disfuncționalități evidente pentru distribuția de mărfuri, pentru mijloacele de transport cu sigla sau numere de înmatriculare TDV, sau ale jeepurilor de ultima generație. Nu am nimic cu oamenii de afaceri, ba din contra, susțin afacerile corecte, dar in momentul in care amesteci interesele personale cu cele publice nu miroase frumos, așa ca, sa ne lase in pace, iar autoritățile sa se gândească serios la nevoia de infrastructura, semnalata frecvent de cetățenii care ii votează pentru promisiuni si poze frumoase.
    Drumul acesta nu leagă numai doua regiuni istorice, este conexiunea Nord-Sud a Europei, renumitul culoar IX. Ce vor zice miile de transportatori pentru care s-au emis licențe de transport?? Cum vom explica întârzierea sistematica a proiectului de autostrada A7? Ce sa mai vorbim despre CNAIR, când toți de acolo își fac planurile cum sa roiască spre noua companie!!! Cine sa se ocupe de un amarat de pod? Banii contează, salariile babane contează, etc. MESCHINARIE grosolana pe seama noastră a tuturor.

Comments are closed.