Râmniceanca Doinița Ioniță este un artist în plină ascensiune. După ce a fost „adoptată” de Costi Ioniță și regizorul Alex Ceaușu în cadrul noii lor case de producție, buzoianca bifează deja al doilea proiect muzical în mai puțin de o lună.

Luna trecută Doinița a colindat platourile celor mai vizionate emisiuni tv, în postura de membră a trupei de fetele „Gold Money”, ma­na­geriată de Costi Ioniță,  pentru a-și promova piesă “Jellybon”. Acum Dodo, așa cum și-a ales numele de scenă, își va lansa și un proiect solo, care va debuta cu un featu­ring cu Dorian Popa.

Pe rețelele de socializare au apărut deja teaser-uri la piesa pe care cei doi o vor lansa în curând. Se pare că va fi un hit-ul estival, intitulat „Zilele”, care va beneficia de un videoclip colorat, plin de viață, ușor de reținut, chiar și după numele ale. Videoclipul și melodia fac parte din același parteneriat cu Costi Ioniță, manager, și Alex Ceaușu regizor.

„Visele devin realitate”

 „Dacă muncești din greu, visele devin realitate! În curând Dodo & Dorian!”, a scris Doinița Ioniță în dreptul filmării postate pe Facebook.

Dacă privim imaginile, schim­bările de look ale lui Do­do sunt uimitoare. Buzoiancă a fost influențată clar în ceea ce privește outfit-urile alese pentru acest proiect de partenerul ei, Dorian Popa, adoptând haine colorate, stridente și o altă culoare a părului.

Colaborarea cu casa de producție Forzza Music este pentru Doinița o importantă rampă de lansare la nivel internațional, ținând cont că managerul, Costi Ioniță s-a bucurat de succes peste Ocean alături de artiști celebrii, precum Shaggy, Mohombi și Fayde, semnând piesele „Dame” și „Fired Up (F. k the Recession!)”, de pe albumul lui Shaggy „Summer în Kingston”, nominalizat la premiile Grammy din 2012.

De asemenea, duetul cu Dorina – Popa ar putea să fie o adevărată gură de oxigen pentru tânăra buzoiancă, și asta pentru că Dorian este unul dintre cei mai urmăriți artiști-vloggeri pe rețelele sociale, deținând inclusiv propria linie de haine.

 

DISTRIBUIȚI
loading...