Economic

A doua etapă a modernizării Shopping City Buzău, la final: branduri noi şi extensii în food court

Procesul de extindere a Shopping City Buzău se apropie de final, odată cu inaugurarea, în luna decembrie, a zonei noi de food court. Simultan, actuala secţiune de luat masa va intra în moder­nizare, iar brandurile prezente acolo vor fi relocate în noul spaţiu. Începând cu anul 2020, când tot procesul de moder­nizare al centrului comercial va fi încheiat, cele două zone se vor uni în cel mai mare food court din regiune, unde vizitatorii vor descoperi noi destinaţii culinare, unele în premieră pentru Buzău.

Conform unui comunicat de presă al NEPI Rockcastle, proprietarul Shopping City Buzău, „finalizarea întregului proces de extindere şi mo­der­nizare este estimat pentru jumătatea anului viitor, moment din care Shopping City Buzău îşi propune să ofere cea mai mare varietate de opţiuni de petrecere a timpului liber şi relaxare pentru familiile din regiune, astfel că mixul de magazine şi cel de restaurante a fost, în ultima perioadă, în proces de remodelare”.

Conform sursei citate, extinderea şi modernizarea Shopping City Buzău reprezintă o investiţie de 16 milioane de euro, în plus, lucrările care au debutat în octombrie 2018 implică şi forţă de muncă locală, o treime dintre cei peste 400 de muncitori de pe şantier fiind buzoieni. De asemenea, alte peste 120 de locuri de muncă permanente vor fi create odată cu deschiderea noilor magazine din cadrul extensiei.

Premierele din noul food court

KFC se va redeschide în noua zonă de food, într-un spaţiu mai mare şi cu un design ce reflectă cel mai nou concept al brandului. Vizitatorii Shopping City Buzău vor mai regăsi în acelaşi areal şi branduri apreciate de clienţi, precum McDonalds, Spartan, Mesopotamia, Mado sau Toledo. Oferta culinară va fi completată de băuturile calde şi dulciurile aduse de Tutti Caffe, Cofetăria Andrei şi Corina Caffe.

Printre brandurile de fashion aflate în premieră în oraş se regăsesc LC Waikiki şi Hervis, în timp ce zona de beauty aduce inaugurarea primului magazin Yves Rocher. Tot pe lista premierelor se mai regăsesc Victoria Home, OptiBlu şi Farmacia Max. Concomitent, Orsay, Pepco, Picasso, Exigent, Jolidon şi Class sunt brandurile care se vor reloca în spaţii noi, din cadrul extensiei Shopping City Buzău. Suprafaţa suplimentară de aproximativ 6.000 de metri pătraţi va mai găzdui şi cel mai mare cinematograf multiplex din regiune, care va fi inaugurat, de asemenea, în 2020.

NEPI Rockcastle, proprietarul Shopping City Buzău, este principalul grup de investiţii şi dezvoltare imobiliară din Europa Centrală şi de Est. Grupul deţine un portofoliu de proprietăţi excepţionale, avand o poziţie dominantă în România, Polonia şi Slovacia şi o prezenţă puternică în Croaţia, Bulgaria, Ungaria, Republica Cehă, Serbia şi Lituania.

Din portofoliul NEPI Rockcastle fac parte Mega Mall, Promenada Mall, Vulcan Value Centre, Shopping City Timişoara, City Park Constanta, Ploieşti Shopping City, Brăila Mall, Galaţi Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamţ, Shopping City Satu Mare.

Articole similare

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker